MVC

Var på mvc idag (mödravårdscentralen) och träffade barnmorskan. Mina järnnivåer har inte blivit nå bättre sen sist så jag måste nu öka mitt intag.. drygt.. men ett måste!
Magen var också lagom rund och go! 21 cm :) Vilket var precis vad den borde vara tydligen :) Med andra ord så är jag INTE en tjockis! naha! Nu börjar ju det dessutom se ut som en gravidmage..
Det var faktiskt en gäst på jobbet idag som frågade när det var dags :) Så hon förstod då att det var en gravidmage och inte en tjockismage :P haha! NÖJD!
 
Håller på att packa resväskan för tillfället. Jag och Eric ska till Norge och hälsa på svågern! Ska bli kul :) Jag har ju som aldrig varit i vårt kära grannland. Har ju hört att det är jättefint där så jag håller på att ladda kameran för att fota fina naturbilder :)

Katterna ska bo hos mor och far medan vi är borta.. hoppas det går bättre än förra gången då Bubbesnubben satt gömd inne i pannrummet i 2 dagar och ingen kunde hitta han :P
 
Nä.. fortsätta packa lite kanske :P Så skriver jag igen när jag kommer hem! :D
 
Tjingeling!


Kommentarer
faster sandra

Oj vilken fin bäbismage du har. "lilltjejen" i magen växer :) ha en trevlig tripp och snutta på magnus åt mig. Kram

2012-09-21 @ 16:03:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0