Morning..

Klockan är nu strax innan 8 och jag har suttit vaken ett bra tag.... Erics bror sover hos oss inatt så jag kan inte riktigt slå mig ner i datarummet/gästrummet... Siter därför med lilldatorn i vardagsrummet.. Kan inte heller slå på tvn känner jag.. det är alldeles för taskigt mot dom sovande Liljorna (haha). Får nog vänta iaf till kl 9 innan jag öser på volymen... Men nu har jag kollat runt överallt och kollat mail med mera.... vad gör man då för att få tiden att rusa?
Kanske läsa en bok?... Vi får se.... Detta är tråkigt..

Tjingeling!


Kommentarer
Jasmine

Nog törs du titta på en film! :)

2012-09-30 @ 10:48:06
Matilda Nordén Fällman Nordén Fällman

Bra att du kommenterade min blogg så jag fick din.
Jag har tänkt fråga dig hur man hittar den men har glömt de 1000 gånger och jag har inte hittat någon info på din fb.

Nu har jag totalpluggat din blogg igår och idag så nu är jag uppdaterad och redo att följa :)
Skönt att du skriver så mycke om bitte baby så du slipper att varje gång jag bombarderar dig med frågor varje gång vi ses.
KRAM

Svar: Ja, jag dissar fb :P haha Är inget stort fan så jag hänger ej mycket där :P
Vad roligt att du vill följa min tjockisutveckling :P hehe KRAM
Caroline

2012-10-01 @ 09:18:16
URL: http://matildanordn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0