Mooorming...

Sitter med en kurrande lilltös som inte vill sluta trampa :P
 
Väntar på mor och far som ska hämta mig denna morgon eftersom jag inte vill lämna cykeln på jobbet över natten.. Eric ska ju som sagt hämta mig när det är dags för ultraljudet!
Han försökte desperat att höra hjärtljuden igårkväll med hjälp av "tratten" vi fick av modern. Det gick mindre bra för han.. :/ Ite känner han av några sparkar heller.. stackarn! Vi får vänta ett tag till med andra ord!
 
Men men.. spännande med ultraljud idag. Ser mest fram emot att få veta att det faktiskt är en bäbis där inne.. min preggohjärna får för sig ibland att jag kanske bara inbillar mig :P haha
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0