Trötter

I helgen har det varit ännu en släng av trötthet. Facinerande att jag ändå har gjort så mycket som jag gjort hehe!
I fredags var det personalparty! En 8 rättersmeny som hette duga på Heds Gård! Mycket mumsigt och mycket trevligt! :) Sen är det väl allmänt sorgligt att man inte kan ta ett glas vin eller två... När det blir allt för onyktert på tillställningar är det inte så kul att vara nykter längre.. Men vi var ju bara där till kl 22 och sen for vi hem :P Eller jag for hem, dom flesta for nog ut på krogen, där dom med säkerhet blev ännu mer onykter hehe!
Somnade på direkten när jag kom hem.. fredagar är inte optimalast för påhittigheter :P Men hur trött jag än var när kvällen var över så hade jag det trevligt med mina fina kollegor! :)
 
På lördagen var det svårt att vakna! Men upp var man tvungen att komma! För det var dop för lilla Moa :) Mycket fint i kyrkan. Dop är så fint på nåt sätt, man blir lite smårörd :)
Sen bjöds det på fika. Smörgåstårta! Riktigt god var den också, åt så jag storkna! :P Vi fick också en chokladkaka som var mumsmust! Man var ganska mätt när man fr därifrån kan jag lova :P
Presentöppning var det också. Moa fick mycket fina grejer :) Av oss fick hon ett halsband med sin månadssten och Boken om mig. :)
 
På väg hem från dopet svängde vi förbi hos moster för att hämta lite barngrejer, det blev barnkläder, sängkläder, täcken, kuddar, ytterkläder (inkl. en mysig mössa som jag själv hade när jag var liten hehe), leksaker, babysitter, bilbarnstol och en skötbordsgrej som man kan ta med på resor m.m. :)
Så nu är vi lite mer utrustad än innan! Tackar moster för dom fina grejerna :)
 
Sen när vi kom hem så var jag trött och sov mestadels, som vanligt helt snkelt! Nu vaknade jag kl 7 idag och var jättehungirg, vi hade dock inget frukostaktigt hemma så det blev ris med kyckling från igår :P haha! Väntar på att resten av huset ska vakna.. sitter och ser på king arthur för tillfället. får nog snart gå och väcka Eric.. klockan är ju halv 10 ju :P
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0