Sluuuut!

Helt utmattad! Har nu sorterat tvätt och startat första maskinen! Irriterande hur ansträngande minsta lilla grej är nu för tiden! Men jag kan ju iaf känna mig lite stolt över att jag inte bara har legat i soffan fast jag varit trött idag :) Har dessutom bäddat rent i gästsängen och vattnat blommorna, det var egentligen Eric som skulle göra det men går det flera dagar innan  man får tummen ur så är jag ju så illa tvungen, annars dör ju dom stackars blommorna ju!
Hade för övrigt tänkt ta med den gamla databordet på skroten idag, men tydligen har dom inte öppet på söndagar.. konstigt... för jag har för mig att det varit öppet på söndagar förut..(?)
 
Har även börjat packa BB väskan.. tidigt, jag vet! Men  grejen är den att man ska tydligen ha med sig lite papper och grejer, så om jag inte packar ner det nu på en gång så kommer jag garanterat att glömma dom sen :P Och när jag ändå håller på så tänkte jag packa ner lite kläder till alien också... tänkte att det kanske är bra om man tar med ett par olika storlekar.. eller? Tänkte att det finns ju en liten risk att det är en gigolantisk bäbis som inte ryms i 0-1 månaders kläder :P haha, sååå det fick åka med lite större också.. :) Och ytterkläderna förstås.. det kommer säkert vara kallt i januari, även om det inte känns så just nu.
Men blöjor och sånt får vänta, jag har nog med rat hemma.. behöver inge mer :P
 
Nu har jag fått mig en liten paus i "arbetet".. men det är väl dags att börja med middagen. Grabbarna grus blir väl hungrig snart.. dom sitter och ser F1 loppet för tillfället, mycket som händer tydligen, dom skriker och skrattar mest hela tiden :P
Efter maten ska jag vandra över till Stekpanna och få mig lite fika :) Mums! Det blir en bra avslutning på den här dagen tror jag :) Sen ska jag träna avslappningsövningar m.m med Eric ikväll. Vår barnmorska gav oss hemläxa tills nästa föräldraträff och den är imorgon så då är det väl bara att öva då :P Känns dock mer irriterande än avslappande att andas rätt och gå till sitt "happy-place" för att finns lugn och rooo :P Men men, antar att det är bra inför förlossningen annars skulle dom väl inte be oss öva :)
Det är för övrigt sista föräldraträffen imorgon, känns skönt att slippa fara från jobbet hela tiden... det blir ju bara på torsdag då som vi ska på NUS för information, men efter det så har jag inge mer "utbildningar" att gå på :P
 
Nä.. göra middag då... Laxpasta med spenat och vitlök! :D
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0