Parteyyy

Innan jag börjar det riktiga inlägget måste jag bara säga att mitt sovande slog rekord i onsdags då jag gick och la mig när jag kom hem från jobbet och löshårsshopping, klockan var då ca 17:00. Jag sov sen hela natten, med undantag för ett par pissepauser, och vaknade kl 6 på torsdagmorgon och var inte alls sugen på att gå upp :P Blev inte ens någon middag den dagen haha!
 
Nä.. sen kan jag meddela att mitt nya löshår som då köptes in i onsdags är fabuluuus :P Huvudet känns ungefär dubbelt så tungt och jävlar vad långt det blev! Väldigt ovant måste jag säga! Men ju längre jag har det på mig desto bättre känns det :P hehe
Kommer nog känna mig kal när jag tar av mig det ikväll när jag kommer hem :P
För jag har ju satt in det eftersom jag ska på party ikväll! Halloween som jag har skrivit om tidigare blev ju ikväll istället, och som tur är så var det en härligt lugn dag på jobbet, eftersom det var halvdag så serverade vi ingen lunch så jag kunde sitta på kontoret hela dagen :) Blev klar vid 14 tiden, och Eric tajmade in det perfekt och plockade upp mig direkt :)
Har spenderat eftermiddagen åt mig själv bara, hehe! En lång skön dusch, mycket pyssel med smink, hår och kläder. Var ett tag sen man fick piffa upp sig ordentligt :)
Ska ju även ha min nya klänning ikväll. Den blev godkänd av panelen som för tillfället sitter och dricker öl i soffan.. vet ej hur pålitligt det är men Mia kommer ju hit innan vi far så hon får väl avgöra :P
Hur som helst så bestämde jag mig för att klä ut mig till en ballong ikväll. Så det jag har accessorerat (heter det så?) med ikväll är 3 riktiga ballonger som är knytna runt handleden, och jag ska då föreställa den fjärde :P Vi får ju se hur många som fattar det... :/ hehe!
 
På bäbisfronten har det varit mycket i veckan.. Alien har verkligen gåttm ig på nerverna! Snurrat runt och sparkat på konstiga ställen, har praktiskt taget blivit misshandlad från insidan. Plötsligt ha man fått en spark så man blivit tvungen att tvärböja sig fram och inte kunnat gå rakt. Känns som att den håller till ganska långt ner i magen... Har inte heller blivit särskilt glad över att den gärna vill krama blåsan lite extra nu så man går på toa en gång i timmen utan att egentligen vara kissnödig.. det är bara något jag tror att jag är.. :/ Dumma unge!
Idag har den varit lugn dock.. lite småsparkar för tillfället men inget brutalt :) Kasnke beror på att jag inte har ansträngt mig så mycket idag jämfört med andra dagar :P Kanske är det ett sätt för den att säga ifrån? Vad vet jag.. inte mycket kan jag lova..
Måste dessutom börja fundera på föräldraledigheten.. har hört rykten om att man måste meddela sin arbetsgivare 2 månader innan man försvinner.. vilket är snart... så Eric skulle hjälpa mig att hitta rätt i försäkringskassans regler och grejer för mammaledig grejen..Kändes lite halvdrygt att man nu måste börja fatta sånna saker :/
 
Ock sen då.. inte så mycket... börjar bli lite less på datastolen nu.. ska nog sättamig hos grabbarna och umgås tills det är dags att fara :P
 
Tjingeling!


Kommentarer
Bettan

https://lagen.nu/1995:584 :)

2012-11-02 @ 22:05:05
URL: http://elisabethlundell.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0