Hicka

Lilla alien hickar väldigt mycket har jag kommit fram till. I natt var jag helt förstörd för alien hade varit jobbig och dryg hela dagen.. sen blev det stilla på kvällen, när den brukar vara på G som mest. Och som vanligt tror jag att något är väldigt fel så fort minsta lilla grej händer.. smsade Eric att när han kom hem så var han tvungen att väcka mig och även bäbis eftersom han är den enda som verkar kunna få den att sparka på kommando :P
När han väl väckte mig så fick han igång lite sparkar och då blev jag nöjd, men sen började det pulsera ganska så regelbundet.. just den känslan har jag haft m¨ånga gånger, och trott att det är min egen puls som slår, men nu var det ändå ganska hårda slag och vi kom fram till att detta kan ju inte vara sparkar... Då blev jag knäpp igen och kunde absolut inte sova.
Efter ett samtal med mig själv i min hjärna kom jag fram till att det är bäst att googla om jag nånsin skulle kunna somna om :P
Barnmorskan hade meddelat på utbildningen att barn brukar börja hicka en massa när den börjar svälja vattnet och grejer... Jag sökte på det och vips var jag i ett forum där alla skrev att det kändes ungefär som en extra puls när barnet hickar. Pjuu tänkte jag.. Och stackars alien som har hicka hela tiden.. för dessa extra pulskänslor har jag haft länge :P

Lite random ointressant info till er, men ganska rolig info för mig för nu vet jag att bäbis fortfarande lever och mår bra och att allt är normalt. Som sagt så är jag ganska nojjig :P
Får se när min nästa knäpp kommer.. Eric måste verkligen tycka jag är sne som grinar pga allt möjligt löjligt :P naha!

Nä, lite kvällsfika och läsa bok kanske :)

Tjingeling!


Kommentarer
jasmine

Haha!! Stackarn! :P

2012-11-07 @ 19:26:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0