En unge i minuten

Sitter och ser på en unge i minuten för tillfället.. vet inte om det är ett smart drag eller om jag bara är dum i huvet som ser på sånt här :P haha
Ena kvinnan som är med detta avsnitt är väldigt dum med sin partner.. jag tog då tillfället i akt att berätta för Eric att han kan ju förbereda sig på att jag säkert inte kommer vara den snällaste när det är vår tur :P haha!
 
Hade egentligen tänkt lägga upp bilder idag.. men kameran dog igår och istället för att leta efter laddaren så råkade jag somna.. och sov som vanligt bort en till lördag... att vara preggo är skittråkgit! Ännu tråkigare är att det alltid är såhär... ingen ork.. ingenting... möö..
 
Idag är det farsdag och det är full rulle.. har inte tid att tänka på mig själv.. måste börja med lunchen snart föär att vi ska hinna käka innan Holmsund.. och senare blir det Sävar.
Så... det blev en snabbis idag, ska sätta upp håret och sminka mig nu och sen kör vi igång!
 
Tjingeling!


Kommentarer
En förväntansfull faster

Du var otroligt vacker hemma hos pappa!

2012-11-13 @ 10:17:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0