Slutet är nära!

Gott nytt år på er allihop! Nu är det slut på 2012, vilket betyder att man måste lära sig skriva 2013 ett tag framöver :P Det är alltid en liten period när man skriver fel haha :P

Ut i Degernäs ikväll med finfina vänner :) Jag har även en outfit som är komplett haha!
Jag ska ju ha långklänning med ganska hög slits på... inte vill jag visa mina äckligt gravida ben inte så jag tänkte köpa strumpbyxor igår... men varken obs eller ica hade strumpbyxor för gravida, dåligt tycker jag!
Sista utvägen var att vädja till Sandra, och tack och lov så hade hon ett par! hehe Underbart! :) Ska dit och hämta dom snart :)
Sen blir det är börja göra sig i ordning! Denna gång ska jag börja med naglarna.. är less på att det alltid blir förstört för att det inte hunnit torka ordentligt innan man ska fara :P

Nä, dags att dra upp Eric ur sängen, klockan är ju ändå 11 :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0