Slapp å slöööö

Ja, hur skönt är det inte att vara bortbjuden på nyår? :) Behöver inte städa eller tänka på menyn :)
 
Idag blir det därför bara att ligga och vara allmänt lat! Bortsett från en liten tripp till ica så tänker jag inte ens gå ifrån soffan tror jag :) Gäller ju att ladda batterierna inför morgondagen om man ska orka vara vaken hela natten :P haha! Nog för att jag har lyckats vara pigg nu dom sista dagarna :)
Har nog vänt lite grand på dygnet tror jag :) Vaknade halv 10 idag, det är nice det! :)
 
Nä, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... lite tom i huvet såhär på morgonkvisten :P
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0