Muuuu

... sa kon när hon gick på grönbete....
 
Nä.. Har inte alls sovit bra inatt.. vaknat en gång i timmen ungefär för att jag har haft ont på diverse ställen :( Det är sååå synd om mig! haha! Nä.. som sagt, jag får väl skylla mig själv.. eller hur är det man brukar säga? :P
 
Vi ska upp till Öris idag.. och jag kan säg anu att jag är glad att jag sa att vi kommer lite senare... annars hade vi redan varit på väg. Kände mig inte alls peppad på att ta med mig ryggen, men jag antar att jag måste :/
 
En stor mysig kram till mina söta kissemissar också! Dom har inte ens varit i närheten av spjälsängen :P Facinerande! Dom ligger på golvet nedanför istället :) Jag som var redo med vattenspruta och allt för att lära dom på en gång att där ska dom minsann inte få vara! Men tydligen var mina förberedelser helt onödiga :P
Kan ju hända att dom upptäcker den senare.. men då får vi ta det problemet då. Just nu är dom bara söta och fina :)
 
Hade besök av Sussi och Martin igår! Diskuterade lite nyår, badtunna, eller icke badtunna? Det, är frågan! :P Personligen känner jag såhär... dom får gärna ta ett dopp, men själv är jag så ovacker för tillfället så jag tror inte att jag vill bada.... fast å andra sidan så kan det ju vara ett bra alternativ om jag skulle få sådär jätteont i ryggen på nyår :P haha! Vem vet? Jag får helt enkelt se vad jag gör åt den saken :P haha
Men det var iaf framsteg igår! Jag var vaken hela tiden vi hade gäster! Även om det vart sömnigt där på slutet! Det gäller att powernappa på dagen haha!
Jäs och Dennis var också förbi :P Var mycket bilsnack där ett tag....det gjorde inte direkt så jag gäspade mindre.. men tydligen så ska alla köpa nya bilar haha, lite halvkul måste jag ändå säga!
 
Sen får vi se om vi hinner en sväng på Barnens hus idag innan vi börjar brumma till lappland. Det är ju döden att vistas på ställen där mycket folk är.. det är ju ändå mellandagsrea. Men vi är ju på jakt efter en barnvagn, och vem vet, kanske har domjättefina priser nu på rean? Så vi tänkte iaf fara och kika :)
Vi fick ju dessutom presentkort där i julklapp :) Så vi får se om vi shoppar någe roligt :)
 
Nä.. nu vill ryggen gå och lägga sig igen! Kanske slå på nyhetsmorgon? Det har blivit lite av en tradition i det här huset.. i väntan på att Eric ska vakna :P haha
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0