Lucia!

Ja nu sitter jag här med munnen full av knäck! Hade tänkt baka lussebullar ikväll men min fot vill inte ge med sig så jag får va utan :( Blir väl bak i helgen istället...
Blir inte bättre i foten av att vila den heller... rätt som det är kommer det vara en elefantfot! Sa till Eric att jag tror den har börjat svälla.. men då tyckte han att det var andra foten som var svullen... med andra ord så gjorde han narr av mina fotfunderingar :P
Nä.. jag tog och badade foten för att den skulle må gott! Kan meddela att det inte blev någon skillnad :P .....nä... dumma fot.. bara att vänja sig...

Tjingeling!


Kommentarer
ssk

Ta på dig stödstrumpor alt ha foten i högläge när du sover/vilar.

2012-12-14 @ 19:11:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0