Julledigt!

Äntligen lite ledighet! Har varit en tuff sista vecka med en massa ont i ryggen. Ligger i soffan nu och försöker få musklerna att slappa av...

Var hos barnmorskan idag, har gått upp 1,5 kg sen sist, alltså på 2 veckor. Lilla alien står ungefär för hälften av det..resten kanske är alla dessa lussebullar jag har proppat i mig hehe! och mer blir det ikväl!

Får oväntat besök av Martyman ikväll, ska bli kul! var så länge sen man sågs nu så :) blir väl lite tv mys och så:)

men just nu är det mys med gums som gäller!

tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0