Helg!

Äntligen helg och lite vila! Gårdagen på jobbet var hektisk! Massa beställningar hit och dit och jultallrikar så det sprutade! Dessutom en kvällsuthyrning! pjuuuu vad skönt det var när allt var färdigt och man fick komma hem till varm mat :) Men så är det i dessa juletider! En vecka kvar på jobbet innan man har ledigt i 2 veckor, fantastiskt! Lite mer jultallrikar och grejer men nästa vecka är det iaf inte alla på samma dag :P haha!
Hur som helst så är det tummen upp för fina arbetskamrater som kämpade kanoners! :)
 
Idag blir det lite shopping! Ska ta mig in till stan med Mia för att köpa kläder! Det var inte igår... känns som att det går flera år mellan gångerna haha! Fast nu när jag riktigt tänker efter så var det i somras när jag köpa mina mammabyxor :P
Det blir liknande tema idag.. ammningströjor/linnen.. har kommit på att några sånna har jag inte, utom finklänningen jag köpte tidigare i höst.. men den kan jag ju inte ha på mig hela tiden :P haha! Så det blir några nya toppar helt enkelt.. sen ska vi se om man kanske kan hitta några sista minuten julklappar till lille kusin. Ja, jag säger sista minuten, det är ju bara en vecka kvar!!! :P
Men det blir nog trevligt med lite stadsluft, Mia ska få ta med mig på alla bra affärer.. eftersom jag inte själv vet vart dom finns någonstans haha! Facinerande hur jag aldrig kan hitta kläder när jag går själv på stan... jag tror jag har för bråttom, eller så är jag helt enkelt sämst på att shoppa. Det brukar alltid gå bättre när jag har en bra shoppare med mig :P
Ska nog köpa lite mer sockar till bäbis också... har ju bara 2 par (som moster Jasmine så peppad köpte när hon fick veta att systerbarn var på väg).. Jag vet inte, hur mycket sockar kan tänkas behövas? Inte sådär jättemånga väl? Vilket får mig att undra.. kan man köpa sockar separat? brukar dom inte vanligtvis sitta ihop med nån body eller så? Hmm... nä, nog borde man kunna det, annars är det ju bara knäppt! :P
Känner att jag inte alls har koll på läget.. men det blir nog bra! :P
 
På tal om bäbis.. den har haft jättekul nu på morgonen, det har varit omöjligt att sova när den vill vara vaken och prata hela tiden haha :P Far runt som en kanon där inne. Kanske är den också peppad på julafton? :P hehe!
Men hur som helst börjar jag bli lite lätt panikslagen.. jag har fått för mig att vi inte har några grejer hemma.... Eric påstår att det bara är barnvagn som saknas, jag vet inte riktigt om jag tror på det :/
Vad behöver man som man vanligtvis inte tänker på?.....
 
Nä, nu tror jag det är dags för lite julkalender!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0