Fetknopp!

Och här är bildbeviset!
 
 
haha! Magen uppifrån!
 
 
 
Härligt toppig för tillfället, ganska säker på att det var en sammandragning just då :P
 
 
 
Toppen fortsätter :P
 
 
 
Sen tyckte Gummis att det var dags att kurra för bäbis :P
 
Dessa bilder är från igår, vecka 36 (35+4) :)
 
Sen har jag lite andra bilder också.. bland annat på aliens alla grejer vi äntligen har skaffat oss :P
 
 
Sängen, som vi så lustigt fick i julklapp :P haha
 
 
 
Vagnen, som vi köpte igår :) Skrutt är med på ett hörn också... han diggade verkligen vagnen..
 
 
Tror han är lite avis på att han inte kommer vara lillbäbisen längre.... :P
Men han har fortfarande inte försökt sig på sängen.. lite lätt underligt kan jag tycka, men det är ju bra så :)
 
 
 
Har även satt upp lite tavlor ovanför sängen, gammtavlor som varit med i måååånga år :P Plus den fina skylten jag fick i julklapp av Matilda :) (den längst upp).
Mycket fina visdomsord hehe :P
 
 
Kan också snöra in lite bilder från jul....
 
 
Det var såhär min släkt tolkade saken när vi kom överens om att bara köpa lite grand i år.....
 
 
 
Ser ni Bubba?...
 
 
Där är han!! :P Himla roligt med massa klappar tyckte han :P
 
 
 
Och här sitter jag på pilatesbollen, i mitt och Erics lilla hav av klappar :)
Bollen var förjävla skön måste jag säga! Det är nog dags att jag köper mig en ny (den gamla åt bubba å gumma upp).
 
 
Nä mina vänner.. det var nog det jag hade att bjuda på idag! Lite bilder är väl alltid kul :P
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0