Bilder!!!!

Ja då kör vi ett race med lite bilder då :P
Har märkt att det går lite sämre med bilduppladdningar nu när jag måste använda mig av Erics mobil.... saknar min kamera.. :(
 
Aja! Nu kör vi!
 

Förra veckan (32+5)):
 
 
 
 
Sen har vi denna vecka.. vecka 34 (33+6):
 
 
 
Och Skrutten fick vara med på ett hörn också :P
 
Sen tog vi en rolig bild från idag också... magen var allmänt sne...:
 
 
haha!
 
och även en annan bild togs idag... Lilla Mumsan som hittat ett nytt sovställe... nämligen skötbordet..
 
 
Mycket mysigt! Kanske hjälper att mammas pyjamas ligger där :P
 
 
Nå! Det var dagens bildspel! Hoppas det duger! Nästa helg får Jäsen och Martyman se med egna ögon, för då kommer dom hem :D Helkul!! Jag älskar julen!
 
Tjingeling!


Kommentarer
jasmine

Haha helt sjukt!! Ska bli kul att få mysa med magen! :)

2012-12-17 @ 15:17:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0