barnvagnar

börjar bli lite misstänksam mot vagnannonser på blocket... har hittat mer än en som har säljare som heter emma ljung... praktiskt när det är emmaljunga vagnar det gäller.. telenummren är inte samma men dom är lika.
Tänkte då att det var nån lurendrejare...
klickade in på en annan annons med ett annat namn.. kollade telenr även här och det är också ett liknande dom tidigare. Dom börjar med samma siffror...
Jag tänker att det är nåt som inte stämmer riktigt.. Men kom sen på en annan tanke.. kan det vara nåt dagis eller liknande som gör på detta vis? Fast å andra sidan borde dom väl ha kvar sina vagnar när dom inte är så gamla...
Blir väldigt fundersam när texten i annonserna är lite snarlika varandra.. är det bara en tillfällighet att deras telenr är lika?...
Nojjigheten är inte lugn i mitt huvud..
Nån som har erfarenhet av knäppa annonser? Är det ens värt att ringa på dom?.....

Tjingeling...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0