Konstigt..

Knäppt det här med designen måste jag säga... Måste ju vara nå fel på själva sidan :P

-

Den riktiga frågan är hur fan det är möjligt att vara såhär trött???? Ska det verkligen vara så? Man börjar ju undra!
Har praktiskt taget sovit/vilat hela dagen. Var hemma från jobbet idag eftersom jag inte fick mig nå sömn inatt pga många olika anledningar, kissnödig, konstiga drömmar, rastlöshet i benen, ovan sovställning.. brukar vanligtvis sova på mage, brukar inte kunna somna annars.. men nu kan jag inte sova på mage längre för det är någe hårt som tar i.. undra vad? :P
Nä men det är irriterande... Sen är det det allmänna må-dåligt-stadiet som jag aldrig tycks lämna..plus att jag fick mig en släng av huvudvärk runt lunchtid.. :/
Efter Eric for på jobbet myste jag ner mig i soffan med kissen och sov några timmar... var hyffsat pigg när jag vaknade, men nu är jag trött igen :(
Orkar inge mer nu, vill nån byta? Jag tar mycket hellre dom där smärtfulla foglossningarna som jag har hört så mycket om! Vart är dom? Känns som att jag är bättre på att hantera smärta än vad jag är denna psykiska påfrestning att va trött och må dåligt.. Vill bara grin! Vilket är precis vad jag gjorde efter jag ringt Gerwei och sagt att jag ville stanna hemma idag.. Inte minst för det extremt dåliga samvete jag får när jag egentligen inte är hemma för att jag är sjuk, bara helt utmattad :( Som tur är så hade det väl inte varit extremt mycket gäster idag så det var ju bra (för mitt samvete).. Då lämnade jag dom inte i värsta ruschen så att säga..
Dom kvinnor som påstår att det är "åh så fantasiskt" att vara gravid har tydligen glömt nämna vissa bitar, eller förträngt dom helt kanske. Vägrar tro på att nån får ha det så bra så dom mår fantastiskt genom alla låååånga 9 månder......................

Nä.. nu har jag fått klaga av mig lite...
Till roligare saker... köpte en cykel igår! Den är röd och fin :) En av drömmarna jag haft idag var att jag cyklade i ilfart till ICA för att köpa mjölk och ost! Kanske ska jag lägga upp en bild på den senare? Ja, det tror jag :)
På tal om bilder.. hadetänkt lägga upp en bul-mage-bild idag igen för att demonstrera v19 (bulan var tillbaka idag, hehe) men jag tyckte den var likadan som den senaste jag la upp så jag la ner.. kasnke orkar jag lägga upp den senare i veckan, bilden är trots allt på Erics telefon.. :/

Nu känner jag att jag vill borsta tänderna, äcklig smak i munnen :P Sen ska jag bädda rent i sängen för jag lovade Eric att ta bort det dumma lakanet som är aningen för litet och bara rullar upp i kanterna :) hehe!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0