Irriterande!

Denna vecka har varit illa illa illa.... illamående....
Nu känns det som att det börjar trappas upp igen... less som få!

Till andra ämnen..
Börjat komma andra skumma symtom.. Fick tex mina nya bh:ar från tvins igår. Mycket bekväma måste jag säga, men nu till saken, dom ska vara luftiga och lätta men ändå brinner bobsen upp. Tydligen blir det så för vissa kvinnor. Gör att dom blir ännu ondare :/
Och till Jäsens stora glädje(?) så tror jag att jag har "gravidhjärna". Glömmer helt bort vissa saker... lite halvt sne.
Hoppas detta går över innan allt går över styr och jag glömmer bort att fara på jobbet typ :/

Nu har jag fått skriva av mig lite så nu blir det en kylande dusch och sen lite NCIS :)

Tjingeling!


Kommentarer
jasmine

Haha!!

2012-08-16 @ 21:22:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0