Hormonrubbning??

Hade en skum upplevelse igår... Såg på How I met your mother och eftersom det är en kul serie så börja jag skratta ganska ordentligt vid ett tillfälle. Jag kunde inte sluta... Skrattade så mycket så jag blev förskräckt! Det var så hemskt att inte kunna sluta skratta så jag började grina. Och där är den snea upplevelsen.. skratta hysteriskt och totalgrina på samma gång.. Mycket skumt. Höll säkert i sig i 5 minuter. Eric tyckte nog att jag var knäpp....

Aja... det var bara det jag vill berätta!
Nu är det matlagning som gäller!

Tjingeling


Kommentarer
jasmine

Men jag dör av skratt! Sjukt kul!

2012-08-23 @ 11:50:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0