En fråga..

Jag bytte design på bloggen för nån vecka sen... Syns det för er eller? Det ska va nån beige/rosa färg och nå blommor överst tror jag... (?) När jag går in på bloggen så är det fortfarande den gamla designen, utom en gång då det funkade :/ Hur är det möjligt?...

-

Nä... sen måste jag ju bara säga att one-piece äger! Skönt som fan! Köpte en i veckan haha :) Som en gigantistk sparkdräkt haha!

-

Igår var det iaf middag i Sävar eftersom modern fyllde år! Det bjöds på mycket mymsig mat, Söndagsgryta, och skojjsigt sällskap! Både Örträskarna och Ersforsarna var där :) Mor blev väldigt nöjd med presenterna.. av mig och systrar blev det en behandling på Wilma. Och svärsönerna hennes gav henne en pilatesboll! Allt på önskelistan :)

En annan rolig nyhet från igår är att svägerskan min for in på förlossningen på morgonen och fick en liten flicka vid 17 tiden. Grattis till dom! Vägde strax under 4 kg och var runt 54cm lång tror jag. Jag har själv inte pratat med dom nyblivna föräldrarna än utan bara hört saker från Eric somi sin tur har hört från svärfar.. såååå det är ganska många munnar som babblar och det kan lätt bli fel :) Vi hade väl tänkt att kasnke prata med dom idag, om dom orkar vill säga :)
Fuskigt dock att hon kom till världen när hon var beräknad, bara 1 dag innan det var tänkt! Personligen tror jag att jag själv kommer gå över tiden så länge så det blir ett februaribarn. Kanske kommer den/det (eller som Jäsen föredrar: Hen, HAHA) på Erics eller lillsysters födelsedag! Det hade ju varit himla skoj!
Erics familj har ju en tendens att födas på andra familjemedlemmars födelsedagar. Tror det var Micke som är född samma dag som farfar Lilja var. Och nu kom Sandras bäbis samma dag som min moder (inte inom deras familj kanske men ganska nära) hehe :)
Nu återstår bara att se om dom håller kvar vid namnet Moa eller om dom har ändrat sig nu när hon är ute :)

Kom på att det är ju ganska nära svärfars födelsedag också, nämligen imorgon haha :) Facinerande!

Nä... jag som bara hade tänkt skriva om min underbara one-piece :P Men under tiden kom jag på att det hade ju hänt ganska mycket sen sist :P Aja... till nästa gång!

Tjingeling!


Kommentarer
Hanna S





Hejsan vilken fin blogg du har! Med underbara bilder!

Jag tänkte också säga att jag har en pågående fototävling

på min blogg det skulle betyda GULD om du var med i den! :)

Direktlänk:

http://hannaasundin.blogg.se/2012/august/tavling-i-samarbete-med-iphoneskalse.html#comment



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!



2012-08-25 @ 08:59:33
URL: http://hannaasundin.blogg.se/
jasmine

Det nya fina syns när man går in på bloggen! :)

2012-08-25 @ 16:08:31
Anonym

Ha en fin dag ❤ följ gärna mit lill liv i Los Angeles

2012-08-25 @ 18:25:24
URL: http://paulineart.blogg.se/
Anna

Om jag går in från mobilen och läser syns det nya, men inte från datorn.. konstigt :P.. Men nya blev bra i alla fall!

2012-08-27 @ 16:46:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0