En fantastisk upptäckt!

Tjohoj!
Hade en rolig upptäckt imorse! Jag har alltid tyckt att jag inte har någon gravidmage... tycker bara att jag har varit allmänt rund (vilket jag har varit sen låååångt innan preggo grejen).
Ungefär såhär:



Tycker verkligen inte att jag haft nån fin liten bula som man borde ha...

MEN!

Titta vad jag upptäckte imorse när jag låg i sängen!





Naha!! En BULA!

Det är ju nästan så att jag har funderat på var ungen håller hus nån stans :P
Så där har ni det! En magbild från v16+6 (v17)!


-

Så till nästa uppdatering.... Jag läste tidigare om v 17.. och då stod det att man skulle sluta vara kissnödig hela tiden... Kan nu meddela att detta stämmer inte på mig. Igår kom jag hem från jobbet vid halv 5 tiden.. innan klockan var 8 hade jag tömt blåsan 4 gånger, suck. Verkar som att jag bara får irriterande saker.. Men å andra sidan så tror jag att jag kände nån rulla runt där inne igårkväll :) Kan dock inte vara helt säker.. Kan ju vara nåt annat också.. Men om ett par veckor hoppas jag att jag ska kunna säga med säkerhet :)

Sen blir det väldigt starka drömmar också.. Dom är härliga, fantastiska, hemska och rent ut sagt kan dom ibland skrämma slag på mig!

Här  om dagen till exempel drömade jag att vi var hela Thorénar familjen på typ utflykt eller nåt... Och då blev lillsiss biten av en orm och bara dog helt plötsligt!!! Hon bara låg vid vägkanten och ingen annan än jag verkade bry mig om vad som hänt! Resten av familjen bara sa att "ja, ja.. Det löser sig.. Det är ingen fara" och gick där ifrån. Och jag bara låg där och grina och var helt förstörd!
Drömmen slutade dock på ett bra sätt. Till slut började hon röra lite på sig och helt plötsligt visste jag (sådär som man kan göra i drömmar) att det var inte alls en dödlig orm, bara en som gör en förlamad en stund, som den i Sagan om ringen filmen, och då vaknade jag. haha!

Natten till idag drömde jag att jag var på förlossningen och ungen kom ut, gjorde inte det minsta ont! Man kan ju alltid hoppas på att det är så i verkligheten också, inte för att jag tror så mycket på det.. :/
Hur som helst så gick jag omkring där med min nya bäbis, jag var till och medpå jobbet med den... Men sen började Matilda (som fick barn för ca 5 månader sen) klaga och bitcha om sättet jag ammade på.. tydligen var jag en riktigt dålig mamma som inte kunde ta hand om ungen på rätt sätt :(
Den drömmen fick inget lycligt slut...:( Men det var ju iaf mysigt när jag vaknade och hade Bubba och Gumman i sängen och senare såg den lilla bulan :)

Men men... Annars så tror jag inte at jag har så mycket att säga... Fint väder idag! Jag och Eric ska ut och shoppa en låda till tunnbrödet så att det inte förstörd ute på balkongen ifall det börjar regna (dom ligger kvar i kartongen). Sen tänkte jag inhandla Jäsens födelsedagspresent, en hel månad för sent! Men men! Hon får ju en iaf haha! ;) Och efter det tror jag att vi skulle ut och kolla på bilar.. Vi nmåst eju bestämma oss för vilken vi vill ha. Men får jag bestämma så blir det iaf en Volvo :)

Nä, nu börjar det bli väldigt långt det här.. ska sluta babbla om mest ingenting. Jag ville bara visa min "bulmage-bild".

Tjingeling!


Kommentarer
jasmine

Wiie!! :)

2012-08-18 @ 12:05:05
Anna

Åh vilken mysig bula! :)

2012-08-18 @ 14:56:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0