Ajj!!

Det är nån liten jävel som sparkar mig! :P naha!

Har nu insett att det är denna helg som jag har förstått att jag faktiskt är gravid. Först att jag upptäckte min lilla bula igårmorse.. Sen har jag känt att det rör på sig där inne, till och med riktiga sparkar har jag känt igårkväll och även idag :) Eric blev nog lite besviken eftersom han inte kunde känna nåt på utsidan än.. men om några veckor så kan han nog också känna.
Men hur som helst så har vi nyss kommit hem från Erics syster, som är sjuksköterska och därför har ett stetoskop (stavas det så?) hemma. Och jag har nu hört bäbis hjärtslag för första gången! :) Ganska så coolt att det faktiskt är en minimänniska där inne :P

Fantastiskt uppfinning det där :P Och som jag informerade svägerskan så lär jag ju komma på regelbundna besök för att lyssna, haha!

Det var ungefär det jag ville säga med detta inlägg:)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0