Vardagsrumsbord

Ja nu mina kära vänner har vi ett vardagsrumsbord :D

Ursäkta att jag inte skrivit på typ en månad men jag har inte haft så mycket att säga.. men nu har vi gjort ett lyft i lägenheten så snart blir det fin fina bilder också :)
Elen är i full gång och sambon tänkte faktiskt göra det sista i köket själv, smart drag säger jag.. för annars blir det väl aldrig gjort :P

Mitt nästa projekt blir klädkammaren/förrådet.. lägga in resten av golvet vi har kvar, måla väggarna i nån tjusig nyans.. kanske någon röd? Och sen blir det att sätta in sånna där vita hyllor som dom flesta nog har haft någon gång i sitt liv :P sen sätter vi in en garderob och lite mer grejs så blir det tillslut vårat "städskåp" och dessutom tänkte jag har alla handdukar och sängkläder och annan skit där inne :P Tror det kan bli bra :)

Vill bara säga för sakens skull att jag just nu lyssnar på barbados-kom hem.. det var länge sen det :P

Och nu är slagborrmaskinen inköpt så nu kan jag börja sätta upp alla dessa tavlor och annat krimskrams som just nu ligger på golvet.. suck...
nä fy fan, nu ska allt bli klart!

Kan vidare meddela att det blir inga julklappar iår! Har annat att spendera pengar på haha! Vid den här tiden i fjol hade jag säkert köpt hälften av alla paket.. men icket i år. Det står noll på kontot haha :P Kostar att helrenovera... Men lugn, ba lugn! Jag begär inget från er heller :P Jäsen ska dock få sin senapsdressing. Konstig sak att ha på sin önskelista men men :)

Ett fattigt liv är ett gott liv.. eller hur är det man brukar säga? haha

Nä.. vidare kan jag berätta att det går som smort på jobbet.. lite tunglyft i början på säsongen men nu börjar det rulla igång och falla på plats. Kan medge att jag blir lätt förvirrad ibland när jag får för mycket i huvet på en gång, men än så länge har det ju bara gårr ett par månader, det faller nog på plats så småningom. Man ska inte försöka för mycket på en gång, då blir det sällan bra :P
En rolig grej är ju att Miis ska extrajobba hos oss några veckor i november. Hon körde en provrunda förra veckan och det gick ju galant så det blir nog inga problem :)

Nu bor också Stekis med sambo här på området. Det kryllar av nära och kära här känns det som :) Men det är bara trevligt. Man kan bara poppa förbi på en liten visit  när man vill (med den andres tillstånd förstås). Känns nästan som förr i tiden :P

Martyman kommer även hem en lång sväng snart :) Över jul och några veckor efter det, praktik ni vet.. Alla pluggar/har pluggat utom jag... undra när jag ska komma på vad jag vill medm itt liv så jag också kan plugga? Troligtsid aldrig.
Däremot blev jag väldigt peppad på att starta eget efter ett fint samtal med en kollega. När alla barnsliga grejer är över i mitt liv så kan det nog bli verklighet :) Vilka är med mig? hehe!
Hur som helst så¨blir Marty här på nyår, vilket är fantastiskt skoj eftersom hon inte har firat hemma sen vi gick ut skolan.. 4 år.. fy fan vad gamla vi börjar bli :P

Sen har min besatthet av tv serier stillats nu eftersom allt har startats upp igen. Nya säsonger med nya saker! Det är bara Bones som inte har startat än.. men det är bara för att skådespelaren är gravid.. så i december börjar det! Fantastiskt!
Imorgon kommer ett nytt TVD avsnitt. Måste medge att det inte var så spännande dom första avsnitten.. men nu börjar det ta sig :)

Okej.. jag skulle egentligen bara skriva att bilder från lägenheten kommer snart. och vips blev det en massa annan skit.. men sånt är livet... hade inte riktigt så mycket annat för mig för tillfället.. Grabbsen håller på med lister.. hoppas jag :P

Nä god natt på er! En ny dag imorgon... förhoppningsvis kan jag sluta tidigare då :) Håll tummarna!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0