Inkommande

Dudes!
Bilderna komma strax! Allt som vi gjort senaste veckan i lägenheten har dokumenterats och kommer snart att läggas upp... har bara varit lite sne men nu ska jag lägga upp dom, lovar :)

"Got a secret, Can you keep it? Swear this one you'll save. Better lock it, in your pocket, Taking this one to the grave. If I show you then I know you Won't tell what I said, Cause two can keep a secret, If one of the m is dead…"
-Det är the themesong för Pretty little liars. Har nyligen blivit helt hooked. Serier och filmer... helt besatt. Ska jag ta det som ett dåligt sign? hehe :P

Jobbet flyter på som vanligt. Kan bli en händelserik vecka. Imorgon ska jag och kocken på julmässa. Titta, och beställa massa julmat och grejer. Och efter det ska vi käka julmiddag :P Det blir första gången jag äter julmat i oktober :P Men enligt Tilda på jobbet borde jag vara syked :P Mässa är roooligt :) Jag vet inte, kan bli kul.. Har aldrig varit på en förut :)

Sen är Gerwei borta i veckan så Míis kör extra hos oss. Får se vad hon tycker om arbetet på Översten :P Börjar bli många pass nu :P naha! Man kan ju hoppas hon inte blir avskräckt, haha :P

Nä, som sagt så blir det bilder i veckan :) Då siss, så blir du väl nöjd? :)

Tjingeling!


Kommentarer
Jasmine

Låter mkt bra! Är riktigt nyfiken. Får väl fixa lite bilder på våran nya lya sen! ;)

2011-10-18 @ 19:40:47
Mia

Jag blir absolut inte avskräckt! ^^ Roligt att få vara hos er, men fötterna tycker inte lika dock. haha ;D Men dom vänjer sig nog med att få arbeta! :)

2011-10-19 @ 21:44:14
Jasmine

BILDER BILDER BILDER!!

2011-10-22 @ 17:26:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0