Bilderna

Ja då kör vi en genomgång...



Målat och hyllorna uppsatta i klädkammaren,





Jag och far lägger in resterna av golvet i klädkammaren.






Kurresprätt checkar in det nya golvet :)






Högra sidan... med städgrejer och linne-"skåp" m.m.





En hylla på vänstra sidan med skit och den fin fina dammsugaren :P





Plankan fastsatt, spacklad och målad.. mycket bättre än spikar som sticker upp som kissekatt kan trampa på.






Beslysningen under plankan ner i trappan.






Spottisarna lyser, myckert fint när det är mörkt överallt annars :)





Köket med gardiner :P






Lilla bänken.






Köket in all its glory!





Kyl/frys.. dålig bild men den får duga :P






Tavlor i vardagsrummet.





Tavlor, vinställ och bord i vardagsrummet :)



Sååå... Det var det för denna gång!

Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0