Bilder!

Ja nu ska ni få se på andra bullar!



Kaklet i köket... Gjort för ganska länge sen.. det har tillkommit belysning och eluttag.. mer bilder på det senare..




Detta är klädkammaren/förrådet. Målade igår och satt upp hyllgrejerna idag.. imorgon svänger vi förbi på k-rauta och köper hyllplan.. vi hade tydligen bara ett, hur det gick till vet jag inte eftersom "ställningen" har funnits sen länge :P
Här inne blir det också nytt golv.. vi kom på att vi kunde snöra in resten av det golv vi köpte till vardagsrum/kök så att vi blir av med det på ett bra sätt :P haha!






Här sätter grabbarna upp belysningen i trappen.. Söta små spottisar som ska lysa ner, kan nog bli riktigt fint om det bara kunde sluta skita sig hela tiden! Nu är det någe fel i ledningarna så dom lyser inte... får se om vi hittar igen problemet snart.. hoppas!




Och så har vi vardagsrumsbordet! Passade utmärkt! :)



Sen hade vi tänkt åka med allt skräp till gimo idag men vi kom 20 minuter för sent.. crap! Två fulla bilar och dom öppnar inte förrn på måndag... jobbigt värre.. men det är ju bara en massa tapetrester och annat papper och kartonger och sånt så det luktar ju inte så mycket.. bara drygt att man måste fara direkt efter jobbet.. lär ju vara mycket folk där då... tragiskt nog!

Men som sagt så blir nog klädkammarn klar imorgon och efter det tänkte jag att jag kunde sätta upp tavlor och skit. Så förhoppningsvis är all sån skit klar innan veckan är slut :P

På återseende!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0