Promenad

Igår drog Stekis med mig ut på promenad, härligt underlag vid vägarbetsområdet :P Hur som helst gick vi runt sjön med vovven, det var härligt vinter/vårväder och det var även jobbigt, vilket är själva poängen med mitt promenadande :) När vi kom tillbaka tog vi en värmande kopp te och sen fick jag skjuts hem och vaknade i morse med lite träningsvärk i benen haha! Tack för promenixen! Same time next week ;)

Idag bokade vi biljetter till bion på fredag, Hur många lingon finns det i världen? :P Och bordet är bokat på Harrys så då blir vi mätta och glada efter filmen :)
Just nu känns det som att veckan måste börja bli bättre annars kommer jag vara opeppad på fredag.. Fast idag var bättre, även om jag försov mig igen haha. Gjorde smörgåstårtor idag och det är ju faktiskt riktigt roligt :)

Och nu har mina böcker kommit också så nu tänkte jag faktiskt gå och läsa hehe!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0