Mööp mööp!

Kommer ni ihåg den där irriterande/roliga/snabba fågeln som gjorde hyss och sprang ifrån vargen? Himlarns roligt barnprogram hehe! Nån som vet vad det hette? :)

-

I veckan har mina arbetskamrater varit väldigt gulliga och snälla och underbara och låtit mig springa på visningar, tummen upp för dom :)
Har varit ett par intressanta lägenheter som kanske kan vara nåt :P Får se vad som händer och fötter på den fronten! Spännande.....

Annars är det chillgorill känns det som. Lugnt på jobbet igen, hinner äntligen med alla mina saker som jag har halkat efter med och känner att stressen minskar varje dag, hurra! Man blir så glad så man hittar på egna sånger och sjunger dom hela dagarna :P Kanske inte låter så bra men det är skoj att underhålla resten av gänget!

Och om folk inte redan vet om det så fyller jag år på söndag, då är släkten bjuden på smörgåstårta, MEN(!)... mina kära vänner är välkomna på lördag ifall det finns en ledig lucka i schemat! Tänkte väl kanske nån slags tårtbit, köpes dock.. orkar ej göra en, och kanske ett glas med valfri dryck om folk vill komma på kvällen hehe! Obs, detta är inget tvång :P Meddelar bara att möjligheten finns :P
Jag har nästan glömt bort att jag fyller år, folk måste påminna mig hela tiden. Knäppt men sant. Jag har så mycket annat i huvet så jag blir lite förvirrad.. och då är det lätt att sånna grejer trillar ur skallen :P

Nu bli det nog en mysig kopp te och en god bok :)

Tjingeling!


Kommentarer
Martina

tjenare! jag är borta i helgen.. ska på kusinbarn dop! men jag har köpt en present till dig som jag tänkte att jag kunde komma förbi med nästa vecka ngn gång? vilken dag passar dig?? himla otur alltså! kramis kramis

2011-03-03 @ 21:16:12
svägerskan

goaste smörgåstårtan :D uppdatera mera!!!

2011-03-10 @ 22:49:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0