En bra bit på väg

Första steget mot slutgiltigt köp gjort. Mööp! Varför ska det vara så länge kvar tills man får flytta in?! Jag vill ju börja packa ner allt i lådor nu på en gång :P

Äntligen har jag fått mina böcker från CDON! En fråga... Om man beställer filmer och böcker samtidigt men med olika leveransdagar och man får filmerna med sms avi men bok avin i brevlådan, vad är det då för fel? Om man har klickat i sms avisering så borde det väl vara så på båda leveranserna om dom är på samma order? Knepigt det där...

Träningsvärken är inte nådig idag. En hel helg med massa Kinectspelande tär på krafterna haha. Boxningen gav mig dessutom mer axelvärk, den har varit ganska lugn senaste månaderna men nu kom den dunkande tillbaka :/ Men men, det försvinner nog snart :P
Hur som helst så var helgen härligt härlig! Förfest med Kinect (som sagt) och sen utgång på Schlager med massa dans :)
Så tack för den kvällen kära vänner! Roligt att Martyman med man var med. Nu försvinner hon ju igen så man måste ta vara på tiden, kanske bowling med dom i veckan(?)  :)

Annars är detta en vanlig måndag.. hoppas bara att det inte bli en måndag hela veckan-vecka. För isåfall blir det jobbigt att hålla igång peppen inför helgen. Men även om det blir en måndag hela veckan-vecka så brukar vi alltid vara peppade på fredagarna när vi ska hitta på något. Och denna vecka blir det all out, middag och bio på fredag.. och sedan... Sundsvall! :P Härligt med härligt jobb :)

Japp, japp jaapp!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0