Eller vad säger ni?

Om man äter gosaker så behöver man det mer..
Om man sitter vid datorn så behöver man den mer..
Om man har en bil så behöver man den mer..
Om man använder hudkräm så behöver man det mer...
Om man äter värktabletter så behöver man dom mer...
Om man skiter i allt så mår man mycket bättre!

-

Sorry att jag inte skriver lika mycket längre. Har väl annat för mig :P

Min födelsedag har passerad som ni vet.. men jag fick en liten present i veckan av min kära syster, beställningsvaror ni vet :P Ett jättefint halsband med en bricka som det står mitt namn på :) Jättefin och jättebra! Det är så roligt att få smycken :)
Jag kan lägga upp en bild senare :P

Oj, vilken tråkig blogg jag har.. bara massa tråkigt babbel och inga bilder:P hehe! Får ta och köra ett bildrace snart :)

Hur som helst så blir det party denna helg :) Ett bra slut på en bra vecka :) Ska bli trevligt att träffa lite folk och vara social. Har inte riktigt orkat med så mycket på sistone men nu känns det bättre, när allt inte är så stressigt på jobbet och så :)
Får se om det bara blir tjejerna eller med boysen också, det var väl inte riktigt bestämt än tror jag :P Men jag ser hur som helst fram emot att umgås lite :)
Denna kväll blir dock lugn, sitter med ett glas vin och ser på TVD och sen kanske det blir nån film eller så. Efter det blir det att sova sött!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0