Dude!

Veckorna går fort som få just nu. Rätt som det är så är det sommar hehe! Himlarns härlig tanke, inte sant? :) Man blir mindre glad av detta dryga väder som hoppar runt, men snart så är det över också!

I veckan har jag haft lektion i fakturahantering. Kruxigt.. men ganska lätt när man får kollen. Ju mer man gör, så att säga :)
Mycket händer på jobbet nu.. planer, planer.. Nästa fredag ska vi ut och äta allihop! Så trevligt när man gör saker med jobbarkompisarna :D Sen har vi också bjudit in våra forna kamrater som lämnade oss för grönare gräs :P Länge sen man såg dom så det blir nice!
Dagen efter det ska vi sätta oss på en buss kl 8 på morgonen och rulla ner till Sundsvall för att umgås och bo på hotell :) Peppen! Kanske också blir lite inköp på IKEA, man kanske behöver nya grejer till ny lägenhet, om man nu får en nån gång, haha! Börjar känna mig lite less på sökandet, men tids nog händer det nog :P

Vi har ju tittat på en lägenhet som vi fortfarande väntar bedked på. Man är så förväntansfull och nervös så man blir nästan irriterad.. varför ska det ta så lång tid?! Förhoppningsvis får vi veta imorgon. NÅÅÅH! Så drygt! :P

Vill att mina böcker från CDON ska komma. Jobbigt med beställningsvaror. Sagan om Isfolket. Nån som läst dom? Första boken var skitbra! 46 to go :) Spännande med lite spökiga historier!
Sen beställde jag hem Skönheten och Odjuret.. och Hitta Nemo. Lääänge sen man såg dom, skitbra! Älskar tecknat! Och med det menar jag gamla filmer som gjordes på min tid, inte det som görs idag. Finns bara vissa undantag med nya filmer :P
Men efter shoppandet på CDON så är mitt nätshoppingberoende aningen stillat. Länge sen sist, brukar gå så när man ska spara till dyra lägenheter :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0