Bilder!

Okej darlings!
Picturetime!

Vi börjar med lite av mina fina presenter jag fick i present..




En överlevnadsdräckt av svärfar, stiligt inte sant? :)




Ett halsband med mitt namn av min kära systeryster! Också en fin blomma med på ett hörn :) Fiiin!
Såå Jäsen, vad tycker du om din present till mig? hehe. Skoj att hon blir den sista att se :P


Nu har jag inga mer bilder på presenter.. däremot tog jag en fining på Lilltass.



Finare finns inte :)


Inte många bilder men det var det enda intressanta jag hade på bild just nu :P Måste kanske bli flitigare med kameran haha!

Trött och eländig är jag idag.. Kör ett race med Greys Anatomy.. Hörs snart!

Tjingeling!


Kommentarer
Jasmine

Det var jättefint! :) Ganska likt mitt gamla..:P

2011-03-20 @ 17:48:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0