Årets mello

I lördags var det ju, som alla vet, final i årets melodifestival. Jag är nöjd med resultatet. Så glad att "oh my god" vann. Blev lite rädd där i slutet när dom högsta poängen delades ut. Jag tycker inte om hippimusik :P Man får väl bara hoppas att det går bra i ESC i maj. Kan ju inte precis bli sämre än i fjol!
Kvällen spenderades iaf med Martyman, blev ett X antal vinglas hemma och fler X på krogen! Vi for på Schlager kvällen till ära, haha! Och sen blev vi medlurad på en efterfest som egentligen inte var en efterfest. Men men, sånt är livet haha! Var iaf trevligt att gå ut för en gångs skull, även om det inte blev som det var planerat från början..
Så nu har man stillat krogbegäret ett tag framåt :P

Sen har man fått Martyman att digga TVD och det är ju alltid bra haha. Vi körde ett race på söndagen medan vi väntade på pizzan haha :D

Och nu har ännu en vecka börjat. Tiden går så fort nu för tiden så rätt som det är så går man i pension!
Denna vecka blir det mer visningar. Hoppas det går bättre denna gång! Vill verkligen hitta nåt nu..

Tjingeling!


Kommentarer
Jasmine

Bilder bilder bilder!! :D

2011-03-19 @ 17:12:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0