Värmen

Igår kom vi hem från Västerås. Inte lugn värme precis. Bastu inne och tropiskt ute.. kändes ungefär soma tt vara utomlands :P Blev bli härligt solbränd också, dock inget som kommer lämna brännskador efter sig :P
Det blev iaf en härlig liten minisemester med "ingifta" släkten :)
Innan vi for hem stannade vi på IKEA och beställde kök! Tjohoo!! Pirrigt!

For sen till Sävar för att hämta igen kissemissarna.. som hade sprungit bort!!!
Både Bubben och Gumsi hade sprungit bort och ingen visste vart dom höll hus.. Som tur är så kom Gumsi tillbaka under dagen, men Bubba vart fortfarande borta när jag kom.. Började ropa på han runt huset och vem sitter i fönstret inne i pannrummet om inte lilla älsklingen :) Där hade han hållt till i ett dygn bland alla skrymslen. Då blev mor och far lättade kan jag lova haha!

Idag var jag och köpte flyttkartonger, kul! Har packat 7 stycken ikväll. Men jag tänkte att det var bäst att lugna ner mig innan allt försvinner, hehe! Får fortsätta till veckan.
På onsdag är det dags att överta nycklarna så då kan vi börja lasta över lite grann :)

Sååå, dags för lite avslappning!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0