Nycklar!

Igår fick vi nycklarna till nya lägenheten! Tjohooo! En lyckans dag! Lyckan blev dock inte långvarig eftersom vårat golv inte fanns hemma i lager så det kommer ta längre tid att få det. Men personligen så tycker jag att det går väl bra ändå.. var bara lite drygt.
Men vi har iaf mätt ytorna så nu är det bara att klicka på beställ-knappen! :)
Älsklingen och Nidde ska måla taket ikväll. Dom for precis för att köpa färg. Själv blir jag hemma för att tvätta, jättekul!
Nä, imorgon blir det nog att köpa lite mer flyttkartonger tror jag :) Sen kanske jag slår mormor och morfar en pling för att se om man kanske kan få låna släpet när man börjar riva köket, skulle kanske vara bra att ha :P

Nu är det igång!

Tjingeling!


Kommentarer
Jasmine

BILDER BILDER BILDER!!! :D

2011-06-16 @ 20:56:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0