Liten resa

Imorgon åker jag ner till Västerås med Älsklings familj för att fira svägerskans examen. Jobbar till kl 12 och sen brummar vi iväg! En lång och fin biltur. Sen på fredag blir det firandet, i kyrkan dessutom :P hehe! Ska bli trevligt, vi kommer bo på hotell också så då blir det extra kul :)
Och på lördag innan vi far hem igen så åker vi på IKEA och beställer kök :) Spännande! Nu är det bara en vecka kvar :D

Men nu ska jag packa lite grann... och kanske städa undan lite så vi slipper komma hem till en skitig lägenhet. Sen blir det att börja packa ner saker i kartonger, nu vill jag inte vänta längre :P Även om vi faktiskt inte flyttar förrän den 15 juli så kan man ändå börja frakta saker som man kan klara sig utan :) Och det är ju så roligt att packa ner och packa upp :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0