Köksrivning

Picturetime!



Börjat rivningen... En liten elefantsnabel som hänger från väggen är ju aldrig fel.





Alla skåp och bänkar borttagna...





Sambon i full gång med kaklet, snygga skyddsglasögon? Ja, dom är egentligen till för solen..
Finns en viss likhet med sånna där tecknade flugor i  barnprogram, inte sant?


Detta gjordes i söndags. Allt har nu också körts på skroten, skönt att ha det bortgjort.

-

Sen var det ju faktiskt midsommar i fredags också. Mumsig mat och en härlig kväll i goda vänners lag :)
Aningen tråkigt väder, men vi fick ju iaf slippa regn så det är jag glad för.. inte så roligt annars! Blev iaf lite skjutning med pistol, där gick det inte så bra för mig :/ men men, sånt är livet!
Och självklart blev det premiärbastubad för i år! Bryggan var dock förlorad för all framtid.. den måste bytas ut.. men vi fick plurra vid båtbryggan istället, gick lika fint där, lite längre att gå bara :P

En minst sagt händelserik helg...


Men nu känns det som att semestern är efterlängtad som få. Huvudet känns lite kaotiskt för tillfället. Men nu är det bara 3 dagar kvar, sen är man ledig i 6 veckor! SKööönt..
Fast då kan man ju räkna bort dom veckor det kommer ta med lägenheten, suck...

Nä.. lyssna på lite musik och mysa med Gumsis som just hoppa upp i knät på mig..

Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0