Tepetsering

Ja nu är allt gjort! Golv, kök, målning av tak och väggar.. och slutligen tapeten!
Vi började i sovrummet...



Här är vi duktiga och hjälps åt med att skära upp allt :) Måste dock säga att ibland blir det förmånga kockar i soppan haha!




Upp på väggen med dom!




Resultatet! :)


Sen körde vi på med tapeten i vardagsrummet dagen efter, vilket var igår :P




Halva väggen gjord.




Klart!! Fantastiskt :)

Och det firade vi med en Piggelindrink!



Smaskens!


Grabbarna gjorde ett kanonjobb, och jag tycker lätt dom kan byta karriär om dom vill haha :P

Det ända som återstår nu på renoveringsfronten är kakel och fläkt i köket. Sen är det ju alltid lister och sånt men annars är allt klart! Så nu blir det race med att få upp dom sista kartongerna och ställa iordning allt.
Och när allt är klart så får ni lite efter-bilder :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0