Semester!

Ja då var sista dagen innan semestern avklarad :P Vi som har haft ca 40 gäster hela veckan (eftersom det varit varmt och skönt ute går många ner på stan) hade inte riktigt kunnat förutspå dagens antal.. Som ni säkert redan vet så blev det ju lite smått spöregn idag, närmare 100 personer kom. Paniken när maten började ta slut när det var en timme kvar till stängning, aaaahhhhh!!! Men eftersom vi är bäst så fixa vi det hehe :P Alla som åt blev iaf mätta och verkade belåtna och det är ju huvudsaken, även om inte alla alternativ fanns kvar där på slutet. En stor applåd till mina härliga kollegor, love you!
Men om man ska se det från den positiva sidan så behövde vi ju inte slänga bort en massa överbliven mat :P
Så det blev en händelserik sista dag, och nu ska jag njuta av mina 6 veckor :)

Efter jobbet for vi direkt och inhandlade kyl, frys och diskmaskin. Så nu är köket komplett! Det står inne i gästrummet och väntar på att bli uppsatt :)
Men det börjar vi med i helgen. Väggen måste bara gipsas (svärfar har varit och borrat massa hål för att dra om elen) och målas. Efter det ska golvet läggas och sen mina vänner ska vi bygga ihop och sätta upp köket :D Hoppas det blir bra nu... Tänk om det bara är fint i mitt huvud och när det väl står där ser det för jävligt ut?
Men svart och vitt kan väl aldrig slå fel? Om det inte är shackrutigt golv förstås.. har aldrig riktigt fattat den grejen :P
Det är lustigt, men ju mer pengar man spenderar desto gladare blir man haha!

-

Och för att avsluta detta inlägg så lägger jag upp texten på Katy Perrys nya låt "Last friday night" eftersom den är riktigt härlig och inte alls så långt ifrån sanningen om fredagskvällar haha :P

There's a stranger in my bed,
There's a pounding my head
Glitter all over the room
Pink flamingos in the pool
I smell like a minibar
DJ's passed out in the yard
Barbie's on the barbeque

There's a hickie or a bruise
Pictures of last night
Eended up online
I'm screwed
Oh well
It's a black top blur
But I'm pretty sure it ruled

Last Friday night
Yeah we danced on tabletops
And we took too many shots
Think we kissed but I forgot

Last Friday night
Yeah we maxed our credit cards
And got kicked out of the bar
So we hit the boulevard

Last Friday night
We went streaking in the park
Skinny dipping in the dark
Then had a menage a trois

Last Friday night
Yeah I think we broke the law
Always say we're gonna stop-op
Whoa-oh-oah

This Friday night
Do it all again
This Friday night
Do it all again

Trying to connect the dots
Don't know what to tell my boss
Think the city towed my car
Chandelier is on the floor
With my favorite party dress
Warrants out for my arrest
Think I need a ginger ale
That was such an epic fail

-

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0