Kök

I veckan har vi byggt ihop stommarna till köket. Gick kanoners! Jag äger på att bygga ihop IKEA grejer haha!
Sen blev ju golvet klart också, mycket fint! Och vi har köpt tapeter och färg till vardagsrum och sovrum :) Nu är det igång :)







Idag sätter sambon och svärfar upp skiten på väggen. Hoppas det blir bra, annars blir jag less!
Sen blir det att sätta upp dörrarna och då blir det kanoners! :D

När köket väl är uppe kan man börja frakta saker, känns bra. Det känns som att tidsplanen kommer hållas :)

Men nu blir det att tvätta lite grann och sen blir det middag!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0