Jönköping

I söndags bilade vi ner till Jönköping. Drygt som få men när vi väl kom fram så var det trevligt. Vin varje kväll och middag på Böfen haha :P
Böfen borde komma till Umeå, mycket bättre än alla restauranger där...

Hur som helst så har vi shoppat, jag köpte 6 klädesplagg för 526 kronor! Denna butik borde finnas hemma men icket! Blev iaf massa nya linnen/tröjor, och mjukisar för 35 spänn haha :P

Idag var vi på Visingsö där en scen från Arn spelades in, och vi åkte häst och vagn runt ön på en guidad rundtur, fantastiskt härligt :)

Imorgon ska vi åka en tripp till Varberg och häsa på Martyman och Paul, blir nog trevligt :)

Resten av veckan kan vi diskutera senare :)
Bilder kommer när jag kommer hem hehe, mycket fint.. och fult...

Dags för mer vin och lite sällskapsspel :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0