Inflyttad

Ja nu sitter man och skriver från nya lägenheten :) Vi har dock inget databord än så jag sitter på golvet haha! Men det blir att inhandla senare. När vi kommer hem från Jönköping kanske.
Har knappt hunnit tänka på att man ska köra ner dit på söndag. Har haft så fullt upp...

Hur som helst så har jag lite mer bilder att visa er :)




Målning av vardagsrummet, blev kanonfint! Fick hjälp av grannen också ;)





Köket! Visst är det väl fiiint? Om man bortser från det som inte är klart än hehe.




Fullt med grejer i vardagsrummet! Grabbarna grus gjorde ett bra jobb! Hämtade allt på Haga och sprang upp med det på Mariedal, fort gick det!




Här är vårat nya gästrum/datarum. Just nu sitter jag i hörnet och knappar hehe!

-

Sååå, det var det! Första natten vi sov här, och det var kallt! På Haga har man knappt kunnat leva för att det har varit så varmt och kvavt. Här var vi tvugna att stänga fönstret och ha täcken istället för bara påslakan :P Det tar jag som ett gott tecken hehe!

Nä, nu ska jag fortsätta packa upp våra kartonger. Bara 28 st kvar nu :P

Tjingeling!


Kommentarer
Jasmine

Det blev väl jättebra i köket..ännu bättre när det blir klart! ;) Fin fint! Ps ni lär ju få värmeslag i våran lägenhet, vi ligger i snitt på 25-26 grader varmt! Fläktarna går för fullt!! :S

2011-07-12 @ 22:17:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0