Golvläggning

Tjolahopp på er!
Nu har golvet börjat läggas! Blir klart idag så senare blir det att montera ihop köket och sen sätter vi upp det hehe :P



Hälfen av vardagsrummet lagt, det gjordes igår. Sambon med lunchen i hand :P




Så ser det ut.. Vad tycks?

-

Sen kände jag att jag var tvungen att städa upp i rummet där vi har köket. Ja, jag är en kontrollfreak...



Fullt med grejer mitt på golvet, det är så man kan bli galen!


Men nu är det städad och allt står längs väggarna.
Vitvaror vid en vägg, stommar vid en annan vägg och luckor och passbitar vid en annan. och vips så var det helt tomt mitt på golvet hehe :P
Mycket lättare att sätta ihop allt när man vet var man har sakerna :)
Glömde dock ta en bild på hur fint det blev men det blev det iaf hehe!

Annars så slipade och målade jag klart i köket och trapphuset. Så nu känns det mycket roligare att vara där, när allt går i rätt riktning hehe. Sen får vi se om vi håller tidsplanen, på söndag ska allt vara klart för inflyttning. Då ska köket vara uppe, väggarna i sovrum och vardagsrum ska vara målade och vi ska kunna börja flytta över alla grejer ifrån Haga.
Sååå, lycka till till oss!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0