Tandis

Tandläkartid idag! Gick både bättre och sämre än vad jag väntat mig. Det visade sig att min missfärgning bara var en missfärgnng, som nu är åtgärdat :)
Men! En visdomstand jävlas. Inte den som jag trodde (den som fortfarande håller på att växa) utan den i överkäken som inte har någon tand under sig, eftersom jag drog ut den för ett par år sen.. Tydligen så bara växer och växer den just pga att det inte finns något motstånd. Lite smått irriterande eftersom jag kommer måsta dra ut den. Jag vill inte! Skumt att dom fortsätter gro...

Sen skuttade jag förbi hos mor och far och tittade på albumet med våra fina porträttbilder vi tog i mellandagarna, tror jag har bestämt mig för vilken jag ska förstora :)
Käkade middag där också, det bjöds på leverbiff med ris och lingonsylt! Gott som få!! Väldigt länge sen så det satt härligt! Har lånat Solsidan av dom också så nu blir det att se första säsongen :P Såg några avsnitt på Mariedal tidigare och det verkar ju som en helkul serie faktiskt!
Fick sladd på E4an på väg hem också, inte alls halkit! Förstod inte riktigt hur det gick till men jag tror det har att göra med dom inte allt för attraktiva hjulspåren.

Jag förtjänar också ett extra plus i kanten efter som jag är bäst på att va sämst. Har inte haft min nya telefon i en månad ens och har redan tappat bort usb sladden.. Har aldrig använt den heller. Man tycker ju att jag borde ha lagt den tillsammans med alla andra tillbehör, men tydligen inte :/
Så nu kan jag ändå inte föra över musik. Får vända lägenheten uppåner och vill den då fortfarande inte hittas.. så får jag köpa en ny, dom borde gå att köpa separat va?

En kopp te och en god bok då kanske?

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0