Stugan

Idag bär det av till stugan för att gräva fram skotern och ha det skönt :) Första gången för i år vilket betyder att vi måste gå över havet hehe, men det blir ju ett träningspass det också hehe!
Helgen blev annars inte riktigt som jag tänkt mig, i fredags fick vi besök vid 22 tiden av Mariedalsborna så då blev det lite tjatter och sånt, trött som få när man gick och la sig, vilket resulterade i att jag sov till 11 igår. Blev en trött dag, halvsömnig hela dagen så det blev en tidig kväll på lördagen istället.. Men idag blir det som sagt andra bullar! Ska bli mysigt att fara till stugan, det är ju så fint väder! :D Vi hade tänkt köpa lunchmackor på Subway och brumma ut om ca 20 minuter :)
Sen får vi se vad kvällen bringar, kanske något roligt?

Och nu är äntligen alla mina serier tillbaka efter vinteruppehållet! Kul kul! Då har man nåt att göra när man inte har nåt att göra haha :P Känner att det blir en spännande avslutning på säsong 2 av TVD, blev en liten vändning i avsnittet som var i veckan, härliga grejer!

Och eftersom jag var så lat i lördags så har jag inte hunnit shoppa presenter till födelsedagsbarnen som fyller år till veckan. Som tur är så vet jag vad jag ska köpa så det kommer gå av bara farten! Får fara på tisdag kanske. Älskling har bilen imorgon så då går det lite dåligt hehe :P

Nä, nu är det nog dags att avrunda, håller på att förbereda en skiva jag ska bränna och sen bär det av!

Tjingeling!


Kommentarer
Hemvändaren iaf i 15 veckor

Lät kallt att vara där nu, tänk i sommar hur mysigt vi skall ha det där, ligga å steka i solen och bada bastu :D spara lite tårta åt mig så kommer jag och mumsar till veckan :P

2011-02-06 @ 16:08:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0