Sömnig

Sov ca 11 timmar inatt, sov ytterligare 4 timmar när älskling for iväg till jobbet. Men mitt i mellan for jag iaf och handlade, blev 4 kassar. Tungt att bära upp till lägenheten. Fick gå i omgångar... älsklingen hjälpte inte till.. men han är bäst ändå för han gör mycket annat, tex. diskade han bort allt från i helgen igår :) 

Orkar inte göra mat, kan man vara mer seg i kroppen? Hade lite feber igårkväll, känns ungefär lika idag. Sen har man den där underbara hostan också, den kan ju faktiskt få försvinna. Snuvig också, inte lika hemsk som hostan eftersom det inte känns som att lungorna ska komma upp när man snyter sig, men.. Jag får väl krya på mig tills nästa vecka när jobbet kommer igång igen!

Slutgnällt för idag!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0