Nyårsdagen

Tack kära vänner för en härlig nyårsafton! Mycket trevligt med mumsig mat och skön badtunna :P Hyffsat pigg idag med tanke på alkoholintaget hehe! Det är faktiskt härligt att man är ledig en hel vecka till, ska bara vara slapp och slö hade jag tänkt, kanske får man bli sjuk? Har snörvlat och hostat hela dagen idag, kan ha nåt med tunnan att göra, och kanske att man gick omkring barfota i snön hehe :P Skulle va skönt att bli av med denna förkylning en gång för alla.

För tillfället kör jag på ett Vampire Diaries maraton! Är uppe i 7 avsnitt, kanske hinner man med lite fler innan det är dags att sova. Känner peppen inför nästa avsnitt, 27 januari, länge att vänta men så är det med vinteruppehåll hehe! Känner att jag är lite smått beroende :P

Men vad säger vi om det nya året då? Vad har ni för nyårslöften?
Själv har jag 3 stycken:
Sluta tjuvröka, inte alls bra, bäst att sluta innan det går för långt.
Träna, komma igång igen efter denna irriterande förkylning, så att man äntligen får komma i sina klänningar igen.
Den tredje är hemlig hihi! Får se hur det går med den men jag känner peppen för att lyckas :P

Önskar er alla ett härlig år och hoppas att det kommer bli skitbra! ;D

Dags för en kopp juligt te kanske? kardemumma kanel :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0