Musik

Hade nästan glömt hur skönt det kan vara att bara sitta och lyssna på musik och sjunga med i texterna. Har hittat massa fina låtar som jag spela på spottet just nu. Just nu Leona Lewis-Run...
Förut kunde jag sitta flera timmar och bara lyssna och typ måla.. jag gör aldrig det längre, ganska sorgligt :/ Men vem vet, nu kanske det blir ändring på det? Nu när jag har återupptäckt musiken :)

Fick mycket roliga nyheter här om dan! Kära gulliga underbara Martyman kommer hem! :D
Finns inte så mycket mer att säga om det, förutom att jag längtar :)

Ikväll blir det en tidig kväll tror jag. Ska sova länge inatt tänkte jag. Blir nog att koka mig en kopp te snart och bädda ner mig i sängen och läsa en bok = snaaaark!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0