Minihelg

Söndag idag, och det är min enda lediga dag denna vecka. Det var Öppethus i stadshuset igår. Gick bara bra, folk kom och åt bullar så det stod härliga till :P Kaffet höll på att ta slut den sista timmen också, bryggen hann inte riktigt med hehe, men ingen behövde vänta mer än ett par minuter :)
Blev en lång dag men man hann förbereda lite grann till måndag iaf!

Så idag blir det en vilodag! Ska lata mig riktigt ordentligt! Sen kommer Stekpanna förbi vid 3 så då blir det väl lite skvaller och lite fika kanske? :P Kanske till och med spela lite Kinect, älskling kom ju hem med ett nytt spel här om dan. Nåt med bowling och sånna roliga grejer :)

Sen ska vi se om jag hittar igen nån häxhatt att ha på jobbfesten. Tema: Magisk fest. Tänkte jag skulle gå som häxa och förhoppningsvis kommer jag i klänningen jag har tänkt ha på mig haha! Partyt är om 2 veckor så jag har lite tid på mig iaf :)

För tillfället kör jag ett race med TVD säsong 2 så man är härligt uppdaterad när nästa avsnitt äntligen kommer nästa vecka :) Ska bli spännande att se vad som händer resten av säsongen :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0